Qui som?

Accions que Treballem:

  • Projecte pedagògic coherent amb el Centre Educatiu
  • Programa d´activitats extraescolars adaptats a cada realitat
  • Coordinació i seguiment del projecte per part del coordinador i de l´equip de monitors
  • Substitucions garantides
  • Atenció personalitzada

 

Models de gestió

Mantenim viva la preocupació per donar uns serveis de qualitat des d’una estructural empresarial organitzada i basada en la planificació d’objectius realitzables.

 

Valors

La feina en equip, com a medi de desenvolupament de l’individu potenciant, alhora, el creixement com a grup, és un valor en augment de ELA,SL i son freqüents les jornades en les que el col·lectiu es reuneix per revisar els procediments i millorar les nostres eines de gestió i processos productius.

 

Política de qualitat

 

“LA QUALITAT MAI ES UN ACCIDENT, ES SEMPRE EL RESULTAT D’UN ESFORÇ INTEL·LIGENT”. “JOHN RUSKIN”

 

En l’actualitat la globalització dels mercats ha originat grans oportunitat per obtenir avantatjes competitives, però també ha influit en les exigències dels clients.

 

Per aixó la direcció d’ELA,SL estableix una política de qualitat, i es compromet a difondre-la a tots els nivells de l’empresa, i a proporcionar els recursos necessaris per obtenir la satisfacció del client mitjançant un servei de qualitat.

 

Els principis bàsics en els que es basa ELA,SL són:

  • Potenciar al màxim la qualitat dels nostres serveis, assegurant complir amb uns requisits i expectatives.
  • Confidència i confiança, establint una comunicació fluïda amb els nostres clients.
  • Responsabilitat i revisió del servei durant el procés.
  • Compromis de millora contínua, per obtenir dia a dia els nostres objectius.
  • Formar la cantera de joves monitors/es d’ELA,SL.

 

ELA enten la qualitat no com un concepte tècnic sinó com una filosofia de gestió empresarial i una forma de viure la feina. Pensem que el millor certificat de qualitat que podem obtenir és la satisfacció del nostre client.